Memória: conceito, classificações e disfunções
Fri,15Apr22
fMRI e EEG no estudo do sono: Em que pensamos quando dormimos?
Wed,18Aug21
Social VR Experience Against Racism and Violence
Tue,10Aug21
Games, Virtual Reality and Midfulness: An Alternative Treatment Based on Technology for Anxiety, Pain and Depression
Tue,27Jul21
Neural Internet BCI for Web Browsing and Navigation in Virtual Worlds
Tue,27Jul21
Neuromodulação direcionada de circuitos inter-hemisféricos pós-AVC - a Estimulação Associativa emparelhada
Fri,02Jul21
Jogos, Educação financeira e comportamento
Tue,29Jun21
A réplica tecnológica da inteligência
Tue,29Jun21
Marketing Olfativo - Comunicação não verbal influenciam nas compras?
Sat,26Jun21
Medicina preventiva
Wed,23Jun21
Designed to persuade
Mon,21Jun21
Cyberbullying e Neurociência
Sun,20Jun21
A Neurociência da espiritualidade
Wed,16Jun21
O que é o eixo intestino cérebro?
Fri,11Jun21
Virtual Reality for Scientific Research: Discovering a New Dimension
Tue,08Jun21
Games as a tool to Help Kids with Autism Spectrum Disorders (ASD)
Sun,06Jun21
Lesão Medular Espinal e Neuroreabilitação: Aplicando Tecnologia de Interface Cérebro Máquina
Tue,01Jun21
ANÁLISE CINEMÁTICA E DINÂMICA DA MARCHA PARA APLICAÇÃO EM UM EXOESQUELETO COM INTERFACE CÉREBRO-MÁQUINA
Sat,29May21
Creating and Editing a new montage- Brain Vision Analyzer
Sun,09May21
Adding event markers to fNIRS data by hand - Nirx
Fri,07May21
A indústria da neurotecnologia
Fri,30Apr21
NeuroArt Room: Building Neurogames that Stimulate Aesthetic experience and emotional processing
Mon,08Mar21
FACE TRACKING: EMOTIONS - Using Python and Machine Learning to recognize emotions by facial expressions
Thu,25Feb21
fNIRS - Checkerboard/ Visual Experiment
Wed,24Feb21
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4